2012. augusztus 24., péntek

A napfény íze

vegeta


Azaz házi készítésű vegeta.Amire felettébb büszke vagyok,hogy a nyers hozzávalók a saját kiskertemből valók.Tudom, ez "rendesen" nem számít nagy dolognak.Számomra azonban az.Kinn Kanadában csak álmodozhattam a veteményesről.Míg idén tavasszal végül -nagy lelkesedéssel -beültettem azt a kis zsebkendőnyi helyet amit aztán kiskertnek neveztem el.De épp annyira boldoggá tett mint a kis herceget a bolygója.Leginkább azért,mert sok hozzáértést, és munkát nem igényelt.Csak egy kis odafigyelést.Cserébe aztán ilyenekkel kényeztet minket...

2 megjegyzés:

  1. tavaly miis csinaltun vegetat, de en a vegen osszedaraltam, lehet, hogy iden inkabb igy hagyom, nagyon jol nez ki!

    VálaszTörlés
  2. Kriszta a fotozás után én is összedaráltam.Mivel így sokkal jobban mutat, ezért fotóztam még ebben az állapotában.

    VálaszTörlés