2011. augusztus 27., szombat

Lilák csak így sejtelmesen....

purple shawl
Nem vagyok nagy rajongója ennek a színnek.Szép szép,de csak úgy távolról.Azonban ilyenkor -így ősz felé lépegetve mindig rámtör a "lilaság".Eredetileg ehhez a kendőhöz valami szép kékes-türkiz tengerszínt szerettem volna,de nem találtam.Az utamba akadt azonban ez a szépség, s bármennyire is tiltakozott az egyik felem,a másik felemet rabul ejtette.Töredelmesen megvallom azt is ,hogy a szerelem csak egyre fokozódik miközben vele dolgozom.
purple shawl
Hogy mi készül belőle maradjon még titok.Már csak azért is,mivel nagy fába vágtam a fejszémet,s korántsem vagyok biztos abban,hogy be is tudom fejezni.
purple shawl

12 megjegyzés:

  1. Isten hozott vissza, végre! Szép a minta, amennyi látszik belőle, sok sikert a befejezéshez!

    VálaszTörlés
  2. Hát szia!:) De jó, hogy újra itt...

    Szépség készül, látom!

    VálaszTörlés
  3. Ez csudaszép lesz, a szín is a minta is....kíváncsian várom a végét!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!Hiányoztatok!Jó újra itt.
    Remélem be is tudom majd fejezni,már a kezdéséhez is segitséget kértem.

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy visszatértél! Örülök, hogy újra jelentkezel az alkotásaiddal :)

    VálaszTörlés
  6. Azért még biztosan jó időbe fog telni mire újra lesz időm alkotgatni.A horgolás a legegyszerűbb,azért fogtam abba,mert különben meg már nagyon hiányzott az alkotás öröme.
    (Sajnos egyenlőre meg a netünk is nagyon limitált,de azért lassan-lassan csak alakulgat minden.)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök, hogy újra írsz! Engem is rabul ejtene ez a szín, az biztos!

    VálaszTörlés
  8. Jó újra itt olvasni Téged is!Nem tudom milyen lesz majd blokkolás után,de még egyenlőre nagyon tetszik,még akkor is,ha nem erről álmodtam.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lesz, rabul ejtett a fonalad :) Szabad megkérdezni, hogy mi ő?

    VálaszTörlés
  10. Megértelek.Már nagyon kiváncsi vagzok hogyan fog majd mutatni blokkolás után.A fonal TOSH LACE.A szín pedig úgy emléksyem,hogy a FLASH Dance volt.

    VálaszTörlés
  11. Hello,

    thats so wonderful.I like it!!!!!


    Conny

    VálaszTörlés
  12. Hello Conny!Welcome in my blog!Thank you for your lovely comment.It is a beautiful yarn.

    VálaszTörlés