2011. október 20., csütörtök

Őszi sapka

Örölünk az itthoni jó időnek,de bizony most már reggelente elkel a melegebb sapka.Gyorsan kellett valamit összehoznom,s előbb nem is a nagynak,hanem a kicsinek kezdtem el.Persze neki nagy lett.Hehe,de nem baj,mert egyiküknek sem volt meleg fejre valója.
Gondolkoztam azon,hogy megmutassam-e,hiszen tényleg annyira egyszerű ,még leirás sem kellett hozzá,csak úgy szemre találomra szaporitottam(azért méreteztem el).

Aztán végül mivel kedvem is időm is volt fotózni,igy csak felkerült ide.


Patons classic wool and 4.5 hook(without a pattern)

7 megjegyzés:

  1. Milyen jó,hogy nem vagyok egyedül!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Tedd csak ide bátran, úgyis olyan keveset látunk belőled/tőled mostanság! : )

    VálaszTörlés
  3. Kriszta, de örülök, hogy újra írtál.....és csodaszép a sapi! :)))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!Kedvesek vagytok!Még rendeződünk,rendeződünk ezért alig-alig készül nálam valami.

    VálaszTörlés
  5. Egyszerű, de nagyon jól néz ki! És még szebb lesz lesz egy gyönyörű lányka fején :)

    VálaszTörlés