2012. január 18., szerda

Nantes Hat

Nantes hat


Már régóta vágytam egy meleg sapira,de hiába próbálkoztam különböző fazonokkal egyik sem vált be.Csodálom azokat,akik bármit tesznek a fejükre mindenben jól mutatnak.Próbálkoztam a horgolással is,hiszen olyan sok jó minta van fenn a neten-és sokkal haladósabb mint a kötés-,de nem és nem akart jól állni egyik sem.Aztán megláttam ezt, s úgy voltam vele,ha megcsinálom s nem fog tetszeni még mindig lebonthatom,de legalább adtam egy esélyt a csipke kötésnek is.Már ahogy alakult a kezem alatt egyre nagyobb nagyobb lett a szerelem.A végeredmény is nagyon tetszik.Sima, egyszerű fazon,van egy kis bősége,de nem akkora mint egy berettnek,s úgy tünik nekem ez való.

Nantes hat


A minta miatt haladtam vele,egyszerüen nem tudtam letenni.Hajtott a kiváncsiság. Igaz egy kicsit változtattam rajta: eggyel több csavarást adtam hozzá az alján, a tetejét viszont hamarabb lekötöttem ,mivel a raverlyn mindenki panaszkodott,hogy hülyén néz ki.Igy is kiáll még egy kicsit,de nem vészes.Felvéve nem is látszik.

                                    Minta:Interweave knits 2011 winter/Nantes hat


A fonal Patons Classic wool.Eddig nem volt különösebb gondom,vele,mert blokkolni könnyű,de most mikor kimostam a sapkát teljesen elnyúlt,pedig nagyon óvatos voltam.Muszáj voltam száritani rajta,csak tíz percre tettem be,gyapjú programra , és szerencsére jót tett neki.Pont annyit tömörödött,hogy még jó puha és rugalmas maradt.

5 megjegyzés:

  1. Nem cizellálom: nagyon tetszik!! Ez a méret kérdés, nekem is NAGY mumus.:((

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,bár a dicséret a minta tervezőjét illeti.Annyira mutatós ez a csavarom,tekerem.Rita,szerintem a horgolás ebből a szempontból egyszerűbb,valahogy jobban formálható.A kötés már macerásabb.Számomra mindenképp.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! :))
    Azt hiszem, most különösen elkél (sajnos)!

    VálaszTörlés
  4. Szerencsém volt vele,épp azelőtt fejeztem be hogy ezek a nagy hidegek ide értek.(S a mai napon el is tettem...jövőig.)

    VálaszTörlés