2012. január 12., csütörtök

Borsószem hercegkisasszonyok

pea princesses
Azért mégis csak az igazi,ha valami titokban is készülget .Valami ami csak nekik ,amit nem láthatnak meg a játékbolt polcain.Már csak azért is, mert szeretném ha majd ezt is tovább vinnék.Az az igazán értékes ajandék amibe egy kicsit a lelkünket is beleadjuk.S nem feltétlenül sk ajándékra gondolok,hiszen nem mindenkinek van kedve,vagy türelme ilyesmivel bibelődni,de ha legalább egy kicsit törjük magunkat rajta,hogy vajon minek örülne a másik,az már értéket ad az ajándéknak.Én persze  egy kicsit önző módon mgamra is gondoltam amikor ezeket a babákat varrtam ,mivel legalább akkora öröm nekem is amikor a csomagból kibontják ,mint nekik.Gondolom közben már rájöttetek,hogy karácsonyi ajándéknak készültek a hercegkisasszonyok az én hercegkisasszonykáimnak.Van akinek a szabásminta is ismerős lehet,hiszen a Tilda könyvek elég népszerűek mostanság.

pea princesses
Utolsó pillanatban kaptam észbe ,és határoztam el magam rájuk.Mégis kedvesek a szívemnek,mert épp úgy hasonlitanak egymásra mint amennyire különböznek-pont mint a lányaim.

14 megjegyzés:

  1. de jó, hogy újra blogolsz! nekem nagyon hiányoztak a harmonikus szép munkáid, a gyönyörű fotókról nem is beszélve!

    a hercegnők rendkívül bájosak, csak úgy, mint azok, akiknek készült!:) egyébként én téged is látlak bennük!

    VálaszTörlés
  2. Ó, de kedvesek!
    És igen, rögtön felismertem, hogy Tilda szabásminta alapján készültek, de mégis-mégis egészen más. Kedvesebb, harmonikusabb, bájosabb.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!Igazán olyan szépeket irtok..
    Fotózni nagyon jó!Mi akik blogolunk azt hiszem egy kicsit mindannyian el is vagyunk kötelezve ennek a témának.Azt amit mi látunk az elkészült munkánkban igazán a hangulat megteremtésével tudjuk átadni.És ehhez a fénykép a kulcs.Talán attól különböznek ezek a babák a többi Tilda angyaltól,hogy nem diszbabák,hanem játék babák lettek.Örülök,hogy tetszenek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon bájosak! Alig várom, hogy láthassam a következő munkád. Jó bennük gyönyörködni.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Vike!Nagyon kedves vagy.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bájos hercegkisasszonykák, ilyenkor arra gondolok én is kellene varrjak egyet az én hercegkisszonykámnak, de aztán az időhiány mindig legyőz.

    VálaszTörlés
  7. Bonyolultabbnak tünek,mint amilyenek valójában.És viszonylag hamar el is készülnek.Nem kell rájuk külön még ruhát varrni,ami megit egy plusz.Egyébként is én fontolgattam,hogy neki kezdjek-e,pont emiatt, hogy annyi más "fontosabb" teendőm lenne,de aztán mégis rászántam magam(Vacskamati jótékony hatására.)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek ezek a babák. A lányok biztos örültek neki.

    VálaszTörlés
  9. Köszi Orsi!Igen volt öröm, te is tudod hogy mennyire örülnek a csajok,ha készitünk nekik valamit.

    VálaszTörlés
  10. Annyira csodasak, bajosak es egyediek ezek a babak!:) Gyönyörüt alkottal:)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Gyönyörűek a babáid, én is varrok a kislányomnak,de a kezekkel,
    lábakkal nem boldogulok. Adnál tanácsot,hogy varrjam rá?
    Hogy csináljátok,hogy kívülről nem látszik a varrás?
    Köszi,Andi

    VálaszTörlés
  12. Szia Andi!
    A lábait én előbb bevarrtam s csak azután töltöttem meg a tetét,igy ez a varrás teljesen takarva lett.A kezeknél meg igyekeztem kicsiket ölteni,hogy minél kevésbé húzza össze az anyagot.Egyébként a neten van néhány fotós leírás is hogy ,hogyan készülnek ezek a Tilda babák.Én azt írtam be a keresőbe hogy TILDA DOLL TUTORIAL, s nagyon sok oldal jött be.Sok sikert!

    VálaszTörlés