2012. augusztus 25., szombat

Tisztasági csomag szalvétával

Biztosan nem csak én vagyok így ezzel,de van olyan amikor semmi kedvem neki ülni és megvarrni.Mivel azonban nem találok készen, vagy így egyszerűbb, illetve gazdaságosabb ezért kénytelen vagyok magam elkészíteni.Ez a szett is ebbe a kategóriába sorolható.Nem tudom miért nem szeretek egyenesen varrni.....A függyöny varrástól például egyenesen menekülök.Talán mert nincs benne semmi kihívás, és borzasztó monoton.
IMG_5997

Most hogy pakolásztunk került elő ez a kis virágos anyag.Ami ugyan aranyos, de annyira kevés volt.Úgy emlékszem még a nagy lánynak szerettem volna napozót belőle baba korában-az pedig már akárhogy is, de idestova kilenc éve!Már Hannának sem lesz belőle napozó....Amikor még Rékát vártam voltak olyan naiv elképzeléseim,hogy egy hat hónapos baba mellett már ilyen luxusra is tudok időt szakítani majd,mint a varrás.Hát nem így lett....Így aztán a kis virágos anyag azóta várta a dobozban hogy egy napon jobb sorsa legyen. Kis egyszerű pamut anyag, sokat nem akartam variálni, szerettem volna minél egyszerűbben és gyorsabban letudni.Hogy ne legyen annyira egyhangú egy kis horgolt dísszel dobtam fel.A horgoláshoz legalább nem kellet a varrógép mellett kornyadoznom ebben a melegben.A zsákhoz a Dana féle leírást használtam,kicsit változtatva a méreteken.

napkin and sack

Már csak egy tornazsáknak kéne neki veselkednem....Meg egy alkalmi  szoknyának a tanévnyitóra....

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nehezen kezdtél neki, de nagyon szép lett a végeredmény! Úgyhogy hajrá tornazsák és szoknya :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Judit!Időközben elkészült a szoknya is, egy órával a tanévnyitó ünnepség előtt,.... majd mutatom a képeket.

    VálaszTörlés